Reklamácie

Ako je to s reklamáciou:

Ponúkame nadštandardné prístup k prípadným reklamáciám. Pokiaľ dôjde k nejakému problému, ktorý nejde vyriešiť poslaním nového dielu a je potrebné doručiť stoličku na opravu k výrobcovi, my zaplatíme dopravu - nadštandard v tejto podobe žiadny iný obchod neponúka. Nechceme aby zákazník, ktorý nám vkladá dôveru tým, že nakúpi tovar na našom e-shope, mal pri prípadnej reklamácii nejaké výdavky.

Na túto službu nemajú nárok zákazníci u ktorých bola poskytnutá nejaká vyššia nadštandartný zľava napríklad za množstvo alebo bola poskytnutá garancia najnižšej ceny atď. Zákazníci sa štandardnú zľavou 1% za platbu vopred samozrejme na túto službu majú nárok. Táto služba sa netýka zásielok odoslaných na Slovensko. Seriózny prístup-ceníme si našich zákazníkov

Bojíte sa reklamácií na diaľku? S nami nemusíte. Sme autorizovaní díleri jednotlivých značiek a sme oprávnení vybavovať ich prípadnej reklamácie. Pokiaľ k reklamácii dôjde snažíme sa ju vyriešiť tak, aby ste Vy naši zákazníci mali minimum starostí. Ponúkame urýchlené vybavenie prípadných reklamácií vo veľmi krátkom termíne. Vo väčšine prípadov sa snažíme reklamácie riešiť zaslaním nového dielu, bez toho aby ste na nás museli posielať chybný diel.

K tomuto je dostačujúca priložiť foto poškodenia alebo vady a zapísaní tejto reklamácie formou e-mailu. Nejde to samozrejme v 100% prípadov, pretože niektorí výrobcovia chcú tovar vidieť, ale vo väčšine prípadov stačí foto a písomné reklamácie emailom. Berieme to ako službu pre Vás, aby ste boli s našimi službami plne spokojní.

I: Spotrebiteľ má podľa zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy. Prednosťou mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu je jeho rýchlosť a bezplatnosť, pričom cieľom riadenia je dosiahnuť priateľské urovnanie sporu a dohode stran.Věcně príslušným orgánom je v prípade sporov medzi spoločnosťou s.r.o. a spotrebiteľom Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.coi.cz/, kde je k dispozícii tiež webový formulár návrhu na začatie konania. Ďalej môže byť príslušným aj orgány určené Ministrom priemyslu a obchodu, ministerstvo vedie zoznam subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov na svojich internetových stránkach http://www.mpo.cz/ a priebežne ho aktualizuje.

Ako postupovať pri reklamácii:

Reklamácia nebola nikdy jednoduchšia. Po prihlásení do Vášho účtu v sekcii Moje nákupy nalezenete všetky vaše doteraz vytvorené objednávky. Stačí nájsť tú, ktorú chcete reklamovať a kliknúť na Reklamovať objednávku.

Spoločnosť MERCURY STAR s.r.o., ako správca osobných údajov, spracováva na tomto webe cookies potrebné pre fungovanie webových stránok, na analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež pre zacielenie reklamy. Ďalšie informácie

Súhlasím